Friday 21 November 2014

Cutter from Porsche Design / Zigarrenabschneider von Porsche Design


Do you know the cigar cutters? these in particular, do you know
 You do not smoke, yes I know !! Me neither, but my man from time to time smokes a COHIBA
I..I'm just a big fan of this whole culture. From manufacturing, cigars and its casing,  to accessories, ... I consider it an art. And then by research  find these  Porsche Design.      MUST HAVE!!!


                                                                ***


  Kennt ihr die Zigarrenabschneider? Diese im Besonderen kennt ihr? 
Sie rauchen nicht, ja ich weiß!! Ich auch nicht, aber mein Mann von Zeit zu Zeit raucht eine COHIBA.
Ich..Ich bin ein großer Fan von dieser ganzen Kultur. Von der Herstellung, Zigarren und seinem Gehäuse, bis Zubehör, usw... Ich halte es wie eine Kunst. 
Und dann bin ich beim Recherchieren in Internet, finde ich diese von Porsche Design.                MUSS HABEN!!



by Cigarworld.de

 
my favourite: Rosegold

                                                                   Black
                                                                    Gunmetal
 
Titan


  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...